Eleanora Mäkinen, Vasemmistoliiton kuntavaaliehdokas Nokialla 2021

Hei!

 
Nimeni on Eleanora Mäkinen ja olen 31-vuotias. Ammatiltani olen yhteiskuntatieteiden maisteri ja sosiaalipsykologi. Tällä hetkellä toimin asiantuntijana Tampereella. Aiemmin olen muun muassa kouluttanut nuorten ryhmiä ja tehnyt erilaisia projektitöitä.
 
Olen ehdolla Nokian kuntavaaleissa ensimmäistä kertaa. Minua kiinnostaa erityisesti arvokkaiden luontoalueiden säilyttäminen, vanhojen ja perinteisten asuinalueiden tukeminen ja kehittäminen Nokialla, kulttuurin näkyväksi tekeminen kaupunkikuvassa sekä esteettömyyden ja joukkoliikenteen huomioiminen kaupunkisuunnittelussa. Tasa-arvon edistäminen kaikessa päätöksenteossa on minulle tärkeää. Parasta Nokialla on ihana lähiluonto, avantosaunat puhtaiden järvien äärellä sekä pienet paikalliset helmet kuten Terhin kioski ja Siuron Koski-Baari. 
 
Äänestämällä minua tuet tasa-arvoisempaa Nokiaa, jossa myös nuorten ääni kuuluu päätöksenteossa. 
 



 

 
 
 

Kommentit

Suositut tekstit