Kuka olen ja miksi teen?

 

Vaaliviikko senkun kiihtyy! Voisinkin väliin kertoa vähän itsestäni. Kuka olen ja miksi teen?

Olen 31-vuotias puutarhanhoitoa, kotoilua ja kulttuuria harrastava nokialainen. Hiustenvärini vaihtuu usein ja olen koukussa kirpputoreihin. Tilanteen salliessa tykkään myös käydä keikoilla, tapahtumissa ja näyttelyissä. Luontoarvot, esteettömyys & saavutettavuus, yhdenvertaisuus sekä alakulttuuri ja taide ovat vaikuttamistyöni ytimessä.

Olen kotoisin Tampereelta - erityisen tuttuja alueita minulle ovat muun muassa Koivistonkylä, Nekala ja Tammela! Koulutukseltani olen sosiaalipsykologi. Vuorovaikutuksen tutkimus, kouluttaminen ja sosiaalipalveluiden kehittäminen ovat siis omaa alaani. 

Vaikutan paikallisesti vammaisneuvostossa ja varavaltuutettuna. Seutukunnallisesti olen taas mukana Pirkanmaan pelastustoimen neuvottelukunnassa. Aluevaalien teemat ovat minulle siis äärimmäisen tärkeitä! Vien jo tällä hetkellä erityisryhmien asiaa paikallisesti eteenpäin.  

Olen erityisesti vammaisten, pitkäaikaissairaiden, omaishoitajien, ikääntyneiden ja nuorten mielenterveyskuntoutujien asialla. Äänestämällä 58 tuet siis sekä seudullista yhdenvertaisuutta Pirkanmaan hyvinvointialueella että varmistat erityisryhmien oikeuksiin keskittyvän edustajan vaikuttamistyön jatkumon.

Kommentit

Suositut tekstit